ריצ'רד תומפסון: אבא יהרוג אותי

ריצ'רד תומפסון (Richard Thompson) הבריטי ולהקתו שרים "אבא יהרוג אותי" (Dads gonna kill me), מתוך האלבום Sweet Warrior מ-2007:

ותרגום חלקי וחופשי, יוצר של המלים, לעיונכם:

חייל הרוג מוטל אי-שם הרחק במישורים,/ את עיניו מתוך ראשו מנקרים הנשרים./ עוד יום שבו יכולתי להיות אחד מהפגרים/ איש אינו אוהב אותי פה/ איש אינו אוהב אותי פה.

אבא יהרוג אותי./ אבא יהרוג אותי.

שומעים את המטען מרוסקים לחתיכות/ עם כל כדור עולה מדד ההסתכנות./ הערבוש שייך לגזע הנחות./ איש אינו אוהב אותי פה/ איש אינו אוהב אותי פה.

אבא יהרוג אותי./ אבא יהרוג אותי…

וכך הלאה ועוד הלאה. זה לא עלינו, זה על המלחמות בעירק ובאפגניסטן.

כתיבת תגובה

